Samsung Galaxy Note 10 Lite Reparation

Vælg den service, der bedst beskriver fejlen med din enhed.
Kontakt os, hvis du har spørgsmål

Carefully Checked Before Return

All electronic devices are quality tested after the repair.

Free Insured Return Delivery

Recorded postal return of your device. Get it back on time.

Our Repairs Come With Warranty

PcIT cares after the repair. Terms and conditions apply.

Send din Samsung ...

Hurtig, 1-5 dages returnering for Samsung reparationer, efter forsendelse. Vælg den ønskede service fra hjemmesiden, indtast dine oplysninger og send den med post eller anden kurerservice. Vælg hvor hurtigt den skal repareres. Du kan betale efter reparation.

... eller aflever den for reparation på samme dag

Besøg “pcit.dk”. Book en aftale for din Samsung reparation først. Få den lavet mens du venter, nomalt under 2 timer. Nyd en kop kaffe, snacks og gratis Wifi. Hvis du ikke komme forbi, så kan vi arrangere at den bliver hentet. (yderligere omkostninger, kun London).

PcIT Service er Samsung reparations specialister

Velkommen til et kvalitets reparationssted til Samsung i København. Vi har mestret vores Samsung reparationsfærdigheder siden vi åbnede for 5 år siden, og vi er stolte over at kunne tilbyde dig en fyldestgørende service til de fleste problemer med din Samsung.

Vi reparerer Samsung med ethvert problem som fx smadret skærm eller LCD, problemer med opladerporten, batteri der løber hurtigt tør, ødelagte kameralinser eller når din Samsung slet ikke tænder. Vi reparerer ethvert problem individuelt, vi lægger vægt på kvaliteten af vores service.

Til Samsung skærmreparationer, tilbyder 2 typer kvalitet: 1. Den almindelige kvalitet er en tredjeparts skærm af høj kvalitet. 2. Den anden er den originale Samsung skærm med LCD. Begge giver samme funktionalitet men den originale giver bedre farver og højere lysstyrke (samme som original). Du betaler omkring 150-300,- kr. mere.

Vi sigter altid efter at reparere din Samsung mens du venter. Hver reparation starter med en diagnosticering for at sikre at de forslåede løsninger vil hjælpe. Vi lover at reparere din enhed hurtigst muligt. Højeste kvalitetsreparation garanteret.

Mest almindelige Samsung reparationer

Hver reparation starter med en diagnosticering af fejl
og at bruge den rigtige løsning til at reparere.

Mikro lodnings reparation

Mikrokort reparation med mikroskop. Vi afhjælper problemer som andre ikke kan. Vi har det bedste udstyr på markedet til denne type reparationer.

Ødelagt display reparation

Samsung med ødelagt display eller touchscreen problemer, lodrette linjer på skærmen eller intet på skærmen, kan repareres på 2 timer.

Ladeport reparation

Vi diagnosticerer problemet med din Samsung ladeport og udskifter den hvis den er i stykker. Denne reparation tager typisk 1 time.

Kamera og linse reparation

Ødelagt kamera linse eller autofokus problemer med din Samsung kamera på bagsiden, reparationer tager typisk 1 time.

Bagpanel udskiftning

Bøjet ramme, ikke-fungerende sideknapper eller for mange ridser vil blive fjernet når vi fjerner bagpanelet. Lad os endelig vide hvilken farve din Samsung er.

Batteri udskiftning

Hvis din telefon kan tænde, men ikke kan holde en ladning særligt længe, kan du have brug for et nyt batteri. Reparationen tager typisk 30 min. og kræver booking. Prisen starter ved kr. 399.

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Glas skærmen er det ydre lag af displayet, som beskytter det og gør det indre display stærkere. LCD / Amoled displayet er nedenunder glas skærmen og er det faktiske display + touch input (digitizeren). Din telefon vil stadig fungere med ødelagt glas, men hvis displayet er i stykker, vil den ikke kunne registere dine klik på skærmen, måske vise lodrette linjer på displayet, eller slet ikke vise noget overhovedet.

Prisen er den samme fordi at vi er nød til at erstatte begge dele hver gang. Dette er fordi de hænger sammen og ethvert forsøg på at adskille dem vil kunne ødelægge displayet eller det kan være at resultatet af reparation vil ikke være tilfredsstillende. Den eneste grund til at vi tilbyder adskilte tjenester for de 2 problemer er for at du bedre selv kan identificere det faktiske problem med din telefon.

We bruger originale reservedele til de fleste reparationer. Kun Samsung generation og mini glas skærm er andre reservedele af høj kvalitet. Alle dele er testede før vi sætter dem i. LCD skærm dele er originale Apple, forvent perfekt reparation.

Vi tilbyder 6 mdrs. garanti på alle hardware Samsung reparationer. Garantien dækker dele og arbejde. Software reparationer kan vi garantere, men det afhænger af problemet. Du vil blive informeret med det samme vi har diagnosticeret problemet med din tablet.

Vi bruger den højeste kvalitet af dele og limningsmateriale, men vi kan ikke tage ansvar for om din vandtætte telefon vil forblive vandtæt efter reparation, eftersom dette er underliggende fabrikantens interne tests, da de fabrikerede telefonen. Vi mener dog at den burde være vandtæt til en hvis grad, men du burde dog kun udsætte den for vand til en hvis grad.

Fortæl os venligst hvor meget du har mulighed for at betale for reparation af din telefon. I mange tilfælde kan vi tilbyde rabat. Ja, vi er åbne overfor forhandling.

Ja det gør vi! Hvis du er fra South West London eller det Centrale London område, så kan vi tilbyde dig reparation hjemme hos dig. Dette er afhængigt af ledige tider og tilgængelighed. Nogle reparationer er nød til at blive foretaget på vores laboratorie, men så kan vi ofte arrangere kurer-service, og hurtigt returnere hvis det skal gøres samme dag. Vær venligst opmærksom på at levering samme dag vil betyde en mer-omkostning.

Der er flere faktorer, som bestemmer varigheden af reparationen. For reparationer hvor vi allerede har delene på lager, kan vi returnere den indenfor 5  arbejdsdage eller dagen efter, hvis du vælger prioritets-reparation. Ved vandskadede telefoner, diagnosticerings service eller software problemer kan reparation måske tage et par dage. Hvis vi skal bestille dele hjem, kan dette også tage et par ekstra dage. Kontakt os altid først for at undgå skuffelse.

Vi sletter aldrig data. Dine filer forbliver intakte igennem hele processen. Selvom vi beder om dit password, så bruger vi det kun til at teste telefonen efter reparation. Vi garanterer diskretion. Vær venlig at gennemlæse vores fortrolighedspolitik.

Vi er dog heller ikke ansvarlige hvis din data går tabt ved uforudsete komplikationer.

Med det samme vi har modtaget din enhed til reparation, vil vi checke problemet, ved at køre den igennem en række diagnosticerings tests. Hvis vi erfarer at enheden ikke kan blive repareret da skaden er for kompleks, så vil vi informere dig om dette og bede dig om et diagnostiserings gebyr. Hvis vi ikke er istand til at reparere din enhed og dette er vores fejl, så vil vi ikke opkræve noget gebyr og vi vil returnere enheden gratis. Dette inkluderer hvis reparationen tager længere end vi har aftalt, eller hvis vi bestiller forkerte reservedele eller hvis ikke vi diagnosticerer problemet korrekt. I sådanne tilfælde har du ret til at afbestille reparationen og kræve den returneret. Disse er meget sjælnde situationer og vi behandler hver enkelt reparation enkeltvis.

Hvis der er nogen risiko omkring reparationen, som vil kunne udvikle yderligere problemer, så vil vi underette dig før vi starter arbejdet. Ellers tager vi vil fuldt ansvar for det arbejde vi udfører og hvis noget er skadet, vil vi genskabe enheden til dens fulde funktionalitet.